• Anasayfa
  • Duyurular
  • Etkinlikler
  • Fotoğraf Galerisi
  • İletişim Formu
Salar Belediyesi
  • BAŞKAN
  • KURUMSAL
    Meclis Kararları
    Faaliyet Raporları
    Meclis Üyeleri
    Belediye Personeli
    Güncel İhaleler
    Güncel İlanlar
    Foto Galeri
    Video Galeri
  • HİZMETLERİMİZ
    İmar İşleri
    Yapı Kullanım
    İnşaat Ruhsatı
    Numarataj
    Vergi İşlemleri
    İşyeri Açma Ruhsatı
    Evlilik Hizmetleri
    Tümünü Gör
  • BİRİMLER
    Zabıta Amirliği
    Yazı İşleri Müdürlüğü
    Mali Hizmetler Müdürlüğü
    Fen İşleri İmar Müdürlüğü
    Tümünü Gör
  • KENT REHBERİ
    Tarihçe
  • E-BELEDİYE
  • İLETİŞİM
Salar Belediyesi

Salar Belediyesi

  • BAŞKAN
  • KURUMSAL
    • Meclis Kararları
    • Faaliyet Raporları
    • Meclis Üyeleri
    • Belediye Personeli
    • Güncel İhaleler
    • Güncel İlanlar
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • HİZMETLERİMİZ
    • İmar İşleri
    • Yapı Kullanım
    • İnşaat Ruhsatı
    • Numarataj
    • Vergi İşlemleri
    • İşyeri Açma Ruhsatı
    • Evlilik Hizmetleri
  • BİRİMLER
    • Zabıta Amirliği
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Fen İşleri İmar Müdürlüğü
  • KENT REHBERİ
    • Tarihçe
  • E-BELEDİYE
  • İLETİŞİM
Yazı İşleri Müdürlüğü
  1. Bi̇ri̇mler
  2. Yazı İşleri Müdürlüğü
Geri

Yazı İşleri Müdürlüğü 08 Nisan 2022, 22:12

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

a) Belediye Meclisi

1.Belediye Meclisinde görüşülmesi gereken ve Yazı İşleri Müdürlüğü’nden çıkması gereken teklifler için gerekli evraklar temin edildikten sonra Belediye Meclisinde görüşülmesi için Başkanlık Makamından onay almak.

2.Yazı işleri Müdürlüğü ve diğer Müdürlüklerden gelen teklifleri tasnif ederek Meclis gündemini oluşturmak.

3.Hazırlanan gündem Başkanlığın da onayı alındıktan sonra Meclis üyelerine iadeli taahhütlü posta yoluyla tebliğ edilir.

4.Meclis toplantısında Yazı İşleri Müdürü ve bir personeli hazır bulunarak, hem toplantı tutanağını tutmak hem de toplantının tamamını ses kayıt cihazları ile kasete çekmek.

5.Toplantı sonrasında aynı gün elle yazılan toplantı tutanağı bilgisayar ortamına aktarıldıktan sonra çıktısını almak ve Meclis Başkanı ile Divan Katiplerine imzalatmak.

6.Belediye Meclisinde alınan kararlar doğrultusunda İhtisas Komisyonlarına havale edilen konuların takibini yapmak ve akabinde Müdürlüğümüze gelen Komisyon raporlarını bilgisayar ortamına aktararak bir sonraki oturuma hazır hale getirmek.

7.Yazılan Meclis kararlarını ekli evrakları ile birlikte onaylanması için Büyükşehir Belediye Başkanlığına göndermek.

8.Onaylanan kararların uygulamaya geçirilmesi için diğer birimlere tebliğini yapmak.

9.Her ayın 15. gününde Meclis ve İhtisas Komisyonları Huzur haklarının üyelere ödenebilmesi için Mali Hizmetler Müdürlüğüne tahakkukta bulunmak.

b)Belediye Encümeni

1.Encümende görüşülmesi gereken ve Yazı İşleri Müdürlüğü’nü ilgilendiren konular için gerekli evraklar temin edildikten sonra Belediye Encümeninde görüşülmesi için Başkanlık Makamından onay almak.

2.Diğer birimlerden gelen teklifleri karara bağlanması için Encümene sunmak.

3.Encümenin daha derin bilgiye ihtiyaç duyması halinde Müdürlüklerden üst yazı ile ek bilgi talebinde bulunmak

4.Encümende görüşülen dosyaların kararlarını yazıp imzaya sunmak.

5.İmzaları tamamlanan Encümen kararların üst yazılarını yazıp Başkan Yardımcısının onayı alındıktan sonra en kısa sürede ilgili birimlere tebligatını yapmak.

6.Çıkan Encümen Kararlarını, Encümen karar defterine el yazısı ile bire bir aktarmak.

7.Her ayın 15. gününde Encümen Huzur haklarının üyelere ödenebilmesi için Mali Hizmetler Müdürlüğüne tahakkukta bulunmak.

c)Genel Evrak Servisi

1.Belediyemize Resmi Kurumlardan, Vatandaştan ve Tüzel Kişilerden gelen her türlü resmi yazı, dilekçe ve evrakı Kurum Amirlerinden havale alındıktan sonra elektronik ortamda kaydını yaparak ilgili servis ve müdürlüklere zimmet ile tebliği yapmak.

2.Gelen yazıların gerek Yazı İşleri Müdürlüğünce, gerekse diğer Müdürlüklerce cevabı yazıldıktan sonra yine Genel Evrak Servisimizce çıkış kaydının vermek.

3.Çıkış kaydı verilen evrak şehir içinde bir yere gönderilecekse kurye ile teslimatının yapılmasını sağlamak. Eğer şehir dışında ise zarflama işlemini tamamlayıp aynı gün içinde iadeli postaya vermek.

4.Resmi Kurumlarca Belediyemize gönderilen günlü yazıların giriş kaydı yapıldıktan sonra, herhangi bir gecikmeye ve tekide mahal vermeden zamanında cevap verilmesi için gerekli takibi yapmak.

5.Belediyemize ilk defa dilekçe veren Vatandaş veya Firmaların kimlik, adres, telefon ve vergi kimlik bilgilerini Belediyemizin bilgi bankasına kaydetmek suretiyle sicil numarası verilir. Aynı vatandaş veya Firmanın tekrar Kurumumuza başvurması halinde bu sicil numarası sayesinde eskiye yönelik işlemlerinin takibini yapmak.

6.Son çıkan genelge - tamim, yönetmelik, kanun ve tüzükleri güncel olarak internet üzerinden takibini yaparak, Kurumumuzu ilgilendiren kısımların çıktısını alarak bilgi bankamıza aktarılmasını sağlamak.

d)Evlendirme Memurluğu

4721 Sayılı Türk Medeni Kanunun ve Evlendirme Yönetmeliği gereğince Evlilik işlemleri için yapılan iş ve işlemler aşağıda belirtildiği şekildedir.

1.Evlenmek üzere Memurluğumuza başvuran çiftlerin başvurularını kabul edip, nikah için gün vermek.

2.Nikâhlarını başka bir kurumda kıydırmak isteyen vatandaşlara evlenme izin belgesi düzenlemek.

3.Nikâh akitleri gerçekleştirilecek vatandaşları Evlenme Kütüğüne işlemek, uluslararası aile cüzdanı düzenlemek ve verilen günde nikâhlarını kıymak.

4.Gerçekleştirilen nikâhların Mernislerini düzenleyerek 10 gün içinde İlçe Nüfus Müdürlüğüne bildirmek.

5.Evlendikten sonra kendi soyadını kullanmak isteyen bayanlara dilekçe hazırlama ve gerekli işlemlerini tamamlamak.

6.Talepleri doğrultusunda; düğün salonu, otel, kültür merkezi gibi yerlere memur görevlendirmek suretiyle nikâh hizmetini vatandaşın ayağına kadar götürmek.

7.Her ayın son haftasında evlenen çiftlerin adı, soyadı, telefon ve adres bilgileri toplanarak rapor haline bilgilerin toplanması.

e)Genel İdari Hizmetler

1)Belediyemize gelen posta iletilerini teslim almak ve ilgili birimlere tebliğ etmek.

2)Kurum içi veya dışında verilecek olan seminer, eğitim ve buna benzer etkinliklerin gerçekleşebilmesi için gereken İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne teklifte bulunma.

 

 

KURUMSAL
  • Meclis Kararları
  • Faaliyet Raporları
  • Meclis Üyeleri
  • Belediye Personeli
  • Güncel Duyurular
  • Güncel İhaleler
  • Güncel İlanlar
  • Etkinlikler
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
HİZMETLERİMİZ
  • İmar İşleri
  • Yapı Kullanım
  • İnşaat Ruhsatı
  • Numarataj
  • Vergi İşlemleri
  • İşyeri Açma Ruhsatı
  • Evlilik Hizmetleri
  • KVKK
BİRİMLER
  • Zabıta Amirliği
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • İnsan Kaynakları Ve Eğit.Müdürlüğü
  • Fen İşleri İmar Müdürlüğü
KENT REHBERİ
  • Tarihçe
Logo
Bize Ulaşın
0 (272) 253 21 41
booked.net
Copyright © 2022. Her Hakkı Saklıdır. kopyalanması, çoğaltılması ve dağıtılması halinde yasal haklarımız işletilecektir. | akifcoskuner.com.tr | & SOFTLINE TEKNOLOJI
Yazdıktan sonra aramak için Enter'a, çıkmak için Esc'ye basın
arrow drop search cross